MailChimp in GDPR
Z uredbo GDPR-ja so se pravila zbiranja elektonskih naslovov zaostrila, kar bo drastično vplivalo na število pridobljenih mailov. Pridobljeni elektronski naslovi bodo bolj kvalitetni ter imeli najverjetneje večjo stopnjo odpiranja.
Z uredbo GDPR-ja so se pravila zbiranja elektonskih naslovov zaostrila, kar bo drastično vplivalo na število pridobljenih mailov. Pridobljeni elektronski naslovi bodo bolj kvalitetni ter imeli najverjetneje večjo stopnjo odpiranja.
Uveljavitev GDPR-ja se vztrajno bliža, večina lastnikov spletnih strani pa še ni naredila prvih korakov v smeri prilagoditev spletne strani, da bo skladna z GDPR zakonodajo. Veliko je še zmede in nerazumevanja, kaj in kako je potrebno spletno stran prilagoditi, saj večina čaka, da vidi, kako bodo to storili drugi.
Maja 2018 prihaja v veljavo ‘Splošna uredba o varstvu osebnih podatkov’ oziroma GDPR (General Data Protection Regulation). Njen namen je določiti, kako lahko zbiramo informacije o naših uporabnikih/obiskovalcih spletne strani ter, kako morajo biti dobljene informacije shranjene.