fbpx

Izdelava spletne trgovine Vigoshop

V letu 2018 smo za podjetje HS+ d.o.o. izdelali spletno trgovino Vigoshop. Pri razvoju je bilo potrebno upoštevati izredno visoko število dnevnih obiskovalcev in stabilno delovanje neodvisno od obremenitve.

Spletno trgovino smo razvili v sistemu WordPress/WooCommerce, ki omogoča popolno prilagodljivost sistema in nadzora nad delovanjem ozadja. Glede na željene funkcionalnosti in ideje kasnejših nadgradenj sistema se je izkazala uporaba kombinacije WordPress-a in WooCommerc-a kot najboljša izbira, saj omogočata izredno enostavnost uporabe za naročnika, visoko varnost, enostavnost nadgradenj in povezljivosti z drugimi, zunanjimi sistemi ter eno večjih skupnosti razvijalcev.

Skupna lastnost vseh uspešnih spletnih trgovin je brez dvoma hitrost nalaganja strani. Kot primer si oglejmo rezultate analiz obiskanosti spletnih strani na nivoju 1 sekunde nalaganja strani:

  • Vsako sekundo nalaganja spletna stran izgubi 11% obiskovalcev
  • Stopnja zadovoljstva kupcev se zmanjša za 16%
  • Stopnja konverzij se zmanjša za 7%

Najbolj “enostaven" način, kako izboljšamo prodajo preko spleta je, da poskrbimo za hitro delovanje spletne trgovine.

V ta namen smo za razvoj uporabili le osnovno izhodišče, ki ga ponujata WordPress in Woocommerce. Z minimalno uporabo vtičnikov in razvojem lastnih rešitev lahko drastično pripomoremo k hitrosti delovanja spletne trgovine. Razlogov za to je več. Vtičniki pogosto ponujajo dodatne funkcionalnosti, ki jih končni naročnik/uporabnik ne potrebuje. Prav tako lahko vtičniki vsebujejo kodo, ki opravlja nepotrebne operacije ali pa jih izvaja na način, ki nepotrebno dodatno obremenjuje sistem.

Spletnim trgovinam, ki imajo večje število obiskovalcev priporočamo lasten razvoj vtičnikov. Tako se v celoti pozna delovanje sistema, optimalno se lahko vpliva na hitrost nalaganja/delovanja ter olajša vse nadaljne nadgradnje.

Izdelava spletne trgovine Vigoshop ni zajemala le urejanja funkcionalnosti pač pa tudi oblikovanje izgleda spletne trgovine in ostalih podstrani. Izgled se je uredil skladno s posredovano podobo in se ga prilagodilo za vse vrste dimenzij zaslonov od širine 280px dalje.

Vse več obiskov spletnih trgovin prihaja iz mobilnih naprav. V nekaterih primerih celo nad 95%. Spletne trgovine morajo biti v celoti prilagojene za mobilne telefone, tablice, prenosnike in namizne računalnike. Pri tem je potrebno upoštevati pretekle izkušnje in znanje s področja uporabniške izkušnje. Spletna trgovina mora prilagoditi svoj izgled in funkcionalnosti skladno z dimenzijo naprave s katere se jo obiskuje.

Prikaz spletne trgovine na mobilnem zaslonu vključuje prikaz slik v obliki ‘sliderja’, skrivanje določenih elementov, prikaz dodatne vrstice, ki je stalno vidna na dnu zaslona ipd.. Vse podstrani kot so košarica, zaključek nakupa itd. je tudi potrebno ustrezno prilagoditi. Pri tem pa je potrebno upoštevati enostavnost uporabe za obiskovalca strani in prikaz Up-Sell elementov. Obiskovalec mora biti zmožen v roku treh klikov priti na lokacijo, kjer zaključi nakup.

Ste vedeli:
Po pristanku na domači strani 86% uporabnikov želi videti informacije o izdelkih in storitvah, 62% jih zanimajo kontaktni podatki, 52% pa išče razdelek “o nas".

Informacije in možnosti izbire morajo biti jasne prikazane, uporabnika pa mora stran skoraj sama peljati čez proces nakupa. Z ustreznimi Up-sell tehnikami pa  je možno kupcem ponuditi dodatne storitve/izdelke in s tem povečati povprečno vrednost košarice.

Mednarodno poslovanje je še ena izmed karakteristik uspešnih spletnih trgovin. Spletne trgovine lahko dokaj enostavno nudijo svoje izdelke po preostalih trgih po Evropi ali drugih kontinentih. Potrebno je imeti urejeno stran v primernem jeziku, urejene možnosti dostave in ustrezno oglaševanje. Uporaba vtičnika WPML, ki je namenjen večjezičnosti, v primeru te vrste spletnih trgovin nikakor ni primerna izbira.

Pri razvoju spletne trgovine Vigoshop je bila hitrost glaven cilj. Vtičniki kot je WPML opazno vplivajo na hitrost delovanja strani, omejijo prilagodljivost celotnega spletišča, podaljšajo razvoj vseh funkcionalnosti ter resno ogrozijo delovanje trgovin po preostalih trgih. V kolikor ločimo strani individualno, izpad ene ne vpliva na druge, spletno mesto se lahko popolnoma prilagodi glede na potrebe države, obremenitev posamezne strani je vezana izključno sama na svoj strežnik obenem pa s tem v nobeni meri ne vplivamo na hitrost nalaganja trgovine.

Spletno trgovino Vigoshop smo duplicirali za različne trge po Evropi, pri čemer je bila vsaka stran med seboj ločena. Skladno z državo, kjer se izdelke prodaja, je potrebno urediti ustrezne prevode strani, prilagoditve procesa nakupa ter prikaza ustreznih polj na strani zaključka nakupa. Upoštevati je potrebno tudi njihove priljubljene plačilne metode, načine dostave in zakonodajo.

V celotnem času sodelovanja s podjetjem HS+ je podjetje rekordno zraslo in so odprli svoj IT oddelek. Nadaljni razvoj spletne trgovine so prevzeli njihovi razvijalci. Izredno smo ponosni na uspehe podjetja HS+!  

Veliko spletnih trgovin je do nas pristopilo z željo po podobni strani, kjer bi lahko enostavno prodajali svoje izdelke. Po razvoju parih smo želeli našim naročnikom olajšati delo z vnosom izdelkov in izdelavo pristajalnih strani. Pričeli smo razvijati sistem na platformi WordPress/WooCommerce, ki omogoča enostaven vnos izdelkov, samodejno generiranjem pristajalnih/prodajnih strani in možnosti prilagajanja Up-Sell funkcionalnosti.

Pri izdelavi sistema nismo uporabljali vtičnikov pač pa smo se osredotočili na hitrost nalaganja in delovanja celotnega sistema. Izdelali smo ga z namenom, da lahko dosega izredne obremenitve števila obiskovalcev. Sistem je v povezljiv s širokim naborom zunanjih plačilnih metod (Braintree, Stripe, Klarna,…), različnimi zunanjimi blagajnami (Čebelica, Metakocka,…) ter zunanjimi servisi kot so Google Analytics, Facebook Pixel, Hotjar, Mailchimp,… Vgrajene so vse moderne Up-sell tehnike, potrebna polja na strani zaključka nakupa ter urejena ustrezna optimizacija celotnega spletnega mesta.

Več o celotnem sistemu si lahko preberete na povezavi: 

Z ustreznimi nastavitvami sistema in gostovanja smo prejeli oceno 100/100 na testih Google PageSpeed Insights. Takšne rezultate je možno doseči z ustrezno nastavljenim strežnikom, ki je dovolj zmogljiv, primerno nastavljenim predpomnilnikom in ostalimi naprednejšimi tehnikami optimizacije strani.

 

Da spletna trgovina zagotavlja konsistentno delovanje tekom daljšega časovnega obdobja je potrebno za celoten sistem ustrezno skrbeti. Tako lahko spletna trgovina nudi svojim obiskovalcem dolgoročno kar najboljšo uporabniško izkušnjo.

Imate kakršnakoli vprašanja?

Rade volje vam odgovorimo, svetujemo ali pa se z vami sestanemo.
Kontaktirajte nas:
Pošlji sporočilo

Brezplačna analiza spletne strani

PREJMI
close-link

Naročite osnovno vzdrževanje

Vzdrževanje je primerno za manjše spletne strani.

Osnovno vzdrževanje zajema:

  • Mesečno izdelavo varnostnih kopij
  • Mesečne posodobitve sistema
  • Mesečne posodobitve vtičnikov
  • Svetovanje

Naročite klasično vzdrževanje

Vzdrževanje je primerno za spletne trgovine.

Klasično vzdrževanje zajema:

  • Mesečno izdelavo varnostnih kopij
  • Mesečne posodobitve sistema
  • Mesečne posodobitve vtičnikov
  • Svetovanje
  • Mesečno optimizacijo strani
  • Hiter odzivni čas

Naročite prilagojeno vzdrževanje

Vzdrževanje je primerno za večja spletna mesta.

Prilagojeno vzdrževanje zajema:

  • Mesečne/tedenske varnostne kopije
  • Mesečne/tedenske posodobitve sistema
  • Mesečne/tedenske posodobitve vtičnikov
  • Mesečna optimizacija strani
  • Svetovanje in predlogi
  • Hiter odzivni čas
  • X delovnih ur mesečno

Pohitrimo vašo spletno stran!

Odgovorili vam bomo v najkrajšem možnem času z analizo vaše spletne strani in neobvezujočo ponudbo.

Izboljšajte spletno prodajo

Prejmete analizo spletne trgovine in predloge za izboljšave spletne prodaje.

Pridobite več spletnih obiskovalcev

Izboljšajmo obiskanost vaše spletne trgovine z uspešno SEO strategijo in oglaševalskimi kampanijami.