Digitalno oglaševanje
Dvignite raven svojega poslovanja s celovitim oglaševalskim pristopom!
Izbira ustreznih digitalnih kanalov in primerno zastavljenih oglaševalskih kampanj je ključna za rast podjetja. Zagotovite si redne stranke, večjo prepoznavnost blagovne znamke ter nove trge.

Google AdWords
Družabna omrežja
Zakaj D/WEB?
Reden kontakt
Redno obveščanje o stanju vaših kampanj.
Izkušnje
Dolgoletne izkušnje z oglaševanjem na različnih trgih.
Načrtovanje
Razvoj ustreznih strategij na podlagi preteklih izkušenj in trenutnih trendov.
Analize trga
Prihranite na oglaševalskem proračunu z ustrezno določeno tarčno skupino.
Inovativnost
Kombiniramo preverjene prakse z inovativnimi pristopi.
Google oglaševanje
S targetiranimi oglasi na specifične kriterije se vaše oglase prikaže samo releventnim osebam. Oglasi so prikazani na prvih mestih Google iskalnika ali med njihovimi partnerskimi omrežji.
Oglaševanje preko Google AdWords zajema:
- Izdelavo oglaševalskih kampanj
- Vodenje oglaševalskih kampanj
- Dnevne analize in prilagoditve

Družabna omrežja
Izbira primernih družabnih omrežij in načina oglaševanja je ključnega pomena za uspešnost oglaševalskih kampanj in razvoja prepoznavnosti blagovne znamke. Izkušnje imamo z oglaševanjem po Evropskem, Ameriškem in Azijskem trgu.
Oglaševanje je možno na različnih družabnih omrežjih, odvisno od potreb in želja naročnika. Najbolj pogosta družabna omrežja, kjer oglašujemo, so Facebook, Instragram in LinkedIn.
Družabna omrežja
Izbira primernih družabnih omrežij in načina oglaševanja je ključnega pomena za uspešnost oglaševalskih kampanj in razvoja prepoznavnosti blagovne znamke. Izkušnje imamo z oglaševanjem po Evropskem, Ameriškem in Azijskem trgu.
Oglaševanje je možno na različnih družabnih omrežjih, odvisno od potreb in želja naročnika. Najbolj pogosta družabna omrežja, kjer oglašujemo, so Facebook, Instragram in LinkedIn.
Email marketing
Oglaševanje preko elektronske pošte je eno izmed najbolj uspešnih načinov oglaševanja.
Zajema izdelavo oglaševalskih lijakov, ki vključujejo nadaljnjo segmentacijo pridobljenih kontaktov in nadaljnjo obdelavo, email sekvenc in analiz ter prilagoditev.