DWEB Digitalna agencija

Optimizacija
Spletne
Prodaje.

Popeljite svojo spletno prodajo na višjo raven z našo specializacijo v optimizaciji e-trgovin!

Z uporabo naprednih strategij, personalizacije in analize podatkov kreiramo neprekosljive digitalne nakupovalne izkušnje!

Hitrost spletne strani
0 %

Spletna mesta, ki se naložijo v 2 sekundah, dosegajo 9,6 % višjo stopnjo konverzij kot tista, ki se nalagajo v 5 sekundah.

A/B testiranje
0 %

Podjetja, ki redno izvajajo A/B testiranje, imajo za 47 % večjo verjetnost, da bodo dosegla nadpovprečno stopnjo konverzij.

Videoposnetki
0 %

Spletne strani z vključenimi videoposnetki imajo za 64 % večjo verjetnost, da bodo dosegale višje konverzije.

Personalizacija
0 %

Personalizacija izdelkov lahko poveča stopnjo konverzij za 8 % ali več.

Večanje stopnje konverzij

Z učinkovito optimizacijo spletne prodaje se lahko pričakuje povečanje konverzijskih stopenj.

Dvih povprečne vrednosti nakupov

Strategije, usmerjene v povečanje povprečne vrednosti nakupa, lahko prinesejo večji zaslužek od posameznega kupca.

Manjšanje stopnje neprevzetih paketov

Z ustreznimi metodami se zmanjša število neprevzetih paketov v državah, kjer je stopnja višja kot predvideno.

Ponakupna promocija in prodaja

Dodatno izboljšajte svojo povprečno vrednost nakupa z dodatnimi, prilagojenimi ponakupnimi promocijami.

Večje Zaupanje Potrošniko

Z zagotavljanjem varnosti podatkov in kakovostne nakupne izkušnje se poveča zaupanje potrošnikov.

Boljša Analitika in Razumevanje Strank

S poudarkom na analitiki lahko optimizacija prispeva k boljšemu razumevanju vedenja strank, kar omogoča bolj prilagojene marketinške strategije.

Večja Zvestoba Strank

Posledica personalizirane izkušnje in učinkovitega retencijskega marketinga je lahko tudi povečanje zvestobe strank.

Zmanjšan Bounce Rate

S preglednejšo in privlačnejšo spletno stranjo se lahko zmanjša stopnja odpovedi, kar pomeni, da obiskovalci ostanejo dalj časa in preverijo več strani.

DWEB Digitalna agencija

Naša agencija združuje najsodobnejše pristope, analitiko in kreativnost, da poveča konverzije, dvigne povprečno vrednost nakupa in ustvari učinkovito nakupovalno izkušnjo.

Postopek optimizacije prodaje vključuje analizo podatkov, definiranje ciljne skupine, izboljšanje spletne strani ter izvajanje A/B testiranj, z namenom ustvarjanja optimalne nakupne izkušnje in povečanja konverzij.

 

Z analizo podatkov o strankah, prilagajanjem vmesnikov ter izvedbo A/B testiranj identificiramo najučinkovitejše spremembe. S sledenjem obnašanja strank in nenehnim prilagajanjem strategij optimiziramo spletne strani za večjo učinkovitost ter ustvarjamo privlačno in funkcionalno okolje za zadovoljstvo in zvestobo strank.

 

S stalnim spremljanjem rezultatov, prilagajanjem strategij in vključevanjem najnovejših trendov zagotavljamo, da so spletne strani vedno v koraku z dinamičnim okoljem e-trgovine. Naša predanost nenehnemu izboljševanju prinaša konkurenčno prednost ter omogoča, da vaša spletna prodaja dosega nove višave učinkovitosti in zadovoljstva strank

Stopite z nami v kontakt

Kontaktirajte nas!

Smo ekipa razvijalcev z več kot 10 let izkušenj v spletnem razvoju in optimizaciji spletne prodaje. Ustvarjamo inovativne digitalne rešitve, ki izražajo naše globoko poznavanje digitalnega okolja in strast do nenehnega napredka.