Spremljanje obiska spletne strani je ključno za uspeh vsakega spletnega posla. V...
Beri daljePristajalne strani (ang. landing pages) so ključen element spletnega marketinga, ki omogoča...
Beri daljePristajalna spletna stran je samostojna stran izdelana specifično za namene oglaševanja. S pristajalno stranjo pozivamo obiskovalca k dejanju (call to action ali CTA), kot je nakup izdelka. Prav zaradi usmerjenosti pristajalnih strani so te najboljša možnost za povečanje stopnje konverzije v marketinških kampanjah, in hkrati znižajo stroške pridobivanja potencialne stranke ali prodaje.
Beri daljeKatere plačilne metode ponuditi svojim kupcem na spletni trgovini? Katere so najbolj priljubljene plačilne metode? Kako zmanjšati stopnjo zapuščene košarice? Vse odgovore najdete v tem članku!
Beri daljeUspešnost spletnih trgovin je odvisna od številnih dejavnikov. Eden izmed pomembnejših je učinkovito delovanje plačilnih metod. Spletna trgovina mora imeti glede na državo, kjer prodaja, prilagojeno ponudbo plačilnih metod.
Beri daljeNaredili smo izbor 10 priljubljenih WordPress vtičnikov, ki izboljšajo spletno prodajo. Vtičniki so kompatibilni z WooCommercom, ne predstavljajo velike obremenitve za spletno mesto in so varni za uporabo.
Beri daljeSe sprašujete zakaj vaša spletna trgovina ne dosega pričakovane prodaje? Za izboljšanje lahko naredite vrsto različnih popravkov, ki se vam lahko zdijo majhni ali neopazni. Vendar lahko, da bodo pomagali ravno vašemu naslednjemu obiskovalcu spletne trgovine, ki nebi znal izbrati velikosti izdelka.
Beri daljeČe nalaganje vašega spletnega mesta traja dlje kot tri sekunde, lahko izgubite skoraj polovico svojih obiskovalcev! Hitrost nalaganja spletnega mesta vpliva na zadovoljstvo obiskovalcev, stopnjo konverzij in na rangiranje v spletnih iskalnikih.
Beri dalje