WooCommerce je ena izmed najbolj priljubljenih platform za spletne trgovine. Uporablja ga več kot 28% vseh spletnih trgovin saj ponuja vse, kar trgovina potrebuje, obenem pa je na voljo širok nabor razširitev
WooCommerce združuje enostavno uporabo z močjo, fleksibilnostjo in širokim naborom že vgrajenimi funkcionalnostmi.
WooCommerce velja za najboljši vtičnik za spletne trgovine izdelane v sistemu WordPress. Integracija vtičnika nudi funkcionalnosti polne spletne trgovine z urejenim SEO izhodiščem.
Naredili smo izbor 10 priljubljenih WordPress vtičnikov, ki izboljšajo spletno prodajo. Vtičniki so kompatibilni z WooCommercom, ne predstavljajo velike obremenitve za spletno mesto in so varni za uporabo.
Skok na posamezno funkcionalnost:
- Obvestila o nakupih drugih obiskovalcev
- Urejanje strani “zaključek nakupa”
- Prikazna/Popup okna
- Enostavno filtriranje izdelkov
- Izpostavite ponudbo
- Višje rangiranje v iskalnikih
- Prilagajanje izgleda in vsebine poslanih računov in obvestil
- Izpostavite košarico
- Mnenja kupcev
- Združene funkcionalnosti
Obvestila o nakupih drugih obiskovalcev
Vtičnik: WooCommerce Live Sales Notification
Prikazovanje opravljenih nakupov na spletni strani v realnem času je ena izmed priljubljenih funkcionalnosti svežih spletnih trgovin. Namen vtičnika je sledeč: Tako kot se v realnem življenju pogosteje odločimo za obisk trgovine, kjer je že nekaj obiskovalcev, se nam poveča zaupanje v spletno trgovino, če vidimo, da tudi drugi nakupujejo.
Uporablja se za promocijo specifične blagovne znamke, oglaševanje izbranih izdelkov ter dvig kredibilnosti spletni trgovini.
Vtičnik za obvestila o prodaji WooCommerce Live Sales se lahko samodejno sinhronizira s seznamom izdelkov v trgovini, pridobi imena in lokacije iz vnaprej vnesenega seznama in še mnogo več.
Izpostavljene funkcionalnosti:
- Možnosti nadzora pogostosti prikazovanja
- Določanje strani na katerih se prikazuje
- Možnost nastavitve vsebine
- Vnaprej pripravljeni izgledi prikaznih oken
- Izbira lokacije prikazovanja
Urejanje strani “zaključek nakupa”
Vtičnik: Checkout Field Editor
Več informacij kot zahtevate od svojih spletnih obiskovalcev, manjša je verjetnost, da pride do konverzije. Uporabniki želijo čim bolj hitro in enostavno zaključiti nakup. Zato je smiselno, da se število vnosnih polj oz. informacij, ki se jih od kupca zahteva, čim manjše. Vnosna polja na zaključku nakupa se lahko prilagaja z vtičnikom WooCommerce Custom Fields.
Nazoren prikaz veljavnosti vnešenih podatkov olajša obiskovalcem razumevanje ali je pravilno vnesel vse, kar se od njega zahteva. Z vtičnikom lahko nadzirate prikaz vnosnih polj, določite ali so polja obvezna, spreminjate njihovo zaporedje in določate njihova besedila.
Izpostavljene funkcionalnosti:
- Enostavna uporaba
- Hitro urejanje in prilagajanje
- Minimalna obremenitev za spletno stran
- Ločeno urejanje polj za plačilo in dostavo
Prikazna/Popup okna
Vtičnik: ConvertPlus
ConvertPlus je vtičnik, s katerim upravljamo različne izglede in vrste prikaznih/popup oken na celotnem spletišču. Urejeno ima integracijo z različnimi ponudniki za masovno pošiljanje elektronske pošte, vnaprej ima pripravljen širok nabor prikaznih oken, omogoča različne načine prikaza, podroben vpogled v statistiko pojavitev in še mnogo več. V nekaj minutah se lahko ustvari moderna prikazna okna in prične obiskovalce spletnega mesta pretvarjati v naročnike in stranke.
Vtičnik ima knjižnico več kot 100 že oblikovanih in nastavljenih prikaznih oken, ki jih je možno popolnoma prilagajati. Omogoča tudi izdelavo lastnih prikaznih oken. Zaradi visoke prilagodljivosti določanja kdaj in kje se okna prikažejo velja ta vtičnik za enega boljših glede na svoj namen.
Izpostavljene funkcionalnosti:
- Različne vrste prikaznih oken
- Pestra knjižnica že pripravljenih oken
- Odličen nadzor nad določanjem prikaza posameznega okna
- Analiza prikazovanja in stopnje konverzije
Enostavno filtriranje izdelkov
Vtičnik: YITH WooCommerce Ajax Product Filter
YITH WooCommerce Ajax je vtičnik, ki izboljša uporabniško izkušnjo strank z lajšanjem iskanja izdelkov po spletni trgovini. Uporabnikom omogoča filtriranje izdelkov glede na njihove iskalne želje, lastnosti/atribute izdelkov in njihove kategorije.
Uporaba vtičnika je namenjena spletnim trgovinam z večjim številom izdelkov. Glavni namen uporabe je, da obiskovalec lažje zoži nabor izdelkov med katerimi se odloča. Prav tako zmanjša čas iskanja po celotni spletni trgovini, zaradi česar se število zapuščenih obiskovalcev zaradi nezadovoljstva zmanjša.
Izpostavljene funkcionalnosti:
- Filtri na podlagi atributov izdelkov
- Možnost različnih oblik in lokacij filtrov
- Nastavljanje dodatnih pogojev
- Avtomatsko osveževanje nabora izdelkov
- Grafični vmesnik za enostavno uporabo
Izpostavite ponudbo
Vtičnik: Improved Sale Badges for WooCommerce
Vtičnik izboljša funkcionalnost, ki je že vgrajena v Woocommerce – značke izdelkov (dodatne informacije na slikah izdelka; najpogosteje prikaz znižanja izdelka v odstotkih). Vtičnik omogoča izdelavo lastnih značk ter določanje kdaj in kje se bodo prikazale. Njihov izgled je bolj izstopajoč in vsekakor pritegnejo pozornost obiskovalcev strani. Prikazane značke se ureja in določi glede na posamezno kategorijo, ceno ter glede na posamezen izdelek.
Vtičnik ponuja 17 pred nastavitev. Omogoča nastavitev barve, položaja prikaza in sporočila.
Izpostavljene funkcionalnosti:
- Enostavno spreminjanje izgleda značk
- Neomejene kombinacije
- Deluje z vsako temo
- Izdelava lastnih značk
Višje rangiranje v iskalnikih
Vtičnik: Yoast SEO
Pridobivanje naključnih obiskovalcev preko rezultatov spletnega iskanja imenujemo organski obisk. Višje kot je rangiranje spletne strani, več organskih obiskovalcev prejme – ti pa so brezplačni. Vsaka spletna trgovina potrebuje kvalitetno SEO optimizacijo, ki služi kot brezplačno oglaševanje. Glavna naloga vtičnika Yoast SEO je izboljšava rangiranja spletnega mesta.
Do danes ima Yoast SEO več kot 5 milijonov prenosov in oceno 4,9 / 5 od WordPress uporabnikov. Ponuja vse informacije in orodja, ki se jih potrebuje za osnovno SEO spletno optimizacijo. Omogoča enostavnejše in prilagojeno deljenje izdelkov na družbenih omrežjih kot so Facebook, Twitter in Pinterest.
Izpostavljene funkcionalnosti:
- Analiza posamezne strani
- Vizualni prikaz ustreznosti SEO optimizacije
- Preverja prisotnost podvojene vsebine
- Določanje meta opisov in prikaznih slik za deljenje na družabnih omrežjih
Prilagajanje izgleda in vsebine poslanih računov in obvestil
Vtičnik: Kadence WooCommerce Email Designer
Vtičnik Kadence WooCommerce Email Designer nima direktnega vpliva na spletno prodajo. Namen vtičnika je, da omogoči enostavno vizualno urejanje predlog za elektronsko pošto, ki jo pošilja WooCommerce. Prilagoditve, ki jih omogoča, vplivajo na grajenje zaupanja v znamko/podjetje, dodatno prodajo izdelkov preko elektronske pošte in skladnost izgleda spletne trgovine s poslanimi elektronskimi računi. Vtičnik omogoča dodaten korak k profesionalni predstavitvi blagovne znamke.
Kadence WooCommerce Email Designer je enostaven za uporabo in omogoča vizualen urejevalnik posamezne predloge elektronskega sporočila. Spremembe predlog znotraj urejevalnika so takoj vidne, kar dodatno olajša in pospeši prilagajanje.
Izpostavljene funkcionalnosti:
- Vizualni urejevalnik
- Vnaprej pripravljeni izgledi
- Možnost prilagajanja posameznega sporočila
- Širok nabor dodatnih elementov
Izpostavite košarico
Vtičnik: WooCommerce Menu Cart
24% ljudi, ki zapusti nakupovalno košarico, želi svoje izdelke kupiti kasneje. Če želite, da se vrnejo in dokončajo nakup, je zelo pomembno, da je povezava do košarice jasno izpostavljena in, da so izdelki obiskovalcev še vedno tam. Vtičnik Woocommerce Menu Cart v navigacijsko vrstico namesti “lepljiv” gumb do nakupovalne košarice. Obiskovalci tako najdejo hiter način, da se vrnejo na stran košarice in zaključijo nakup.
Vtičnik omogoča, da se ob gibu z miško nad ikono prikaže vsebina košarice z dodatnimi gumbi, ki omogočajo ogled košarice ali preusmeritev na zaključek nakupa.
Izpostavljene funkcionalnosti:
- Nadzor prikaza ikone košarice ali samo cene
- Nadzor prikaza vsebine, ko je miška nad ikono
- Opcijsko prikazovanje
- Prilagajanje izgleda gumba in vsebine
Mnenja kupcev
Vtičnik: Customer Reviews for WooCommerce
Glede na raziskave BrightLocal, 86% potrošnikov pregleda mnenja o lokalnih podjetjih, 91% potrošnikov, starih 18–34 let pa spletnim mnenjem zaupa enako kot osebnim priporočilom.
Mnenja kupcev so bistvenega pomena pri predstavitvi in prodaji izdelkov preko spleta. WooCommerce privzeto ponuja ocene strank, ki pa je v primerjavi z vtičnikom Customer Reviews for Woocommerce, izredno pomanjkljiva.
Omogoča prijavo na obveščanje o drugih mnenjih ter komentarjih oddanega mnenja, ponuja pošiljanje popustov v kolikor kupec pusti mnenje ter avtomatsko pošiljanje prošenj za oddajo mnenja kupcem, ki so izdelek že kupili. Vtičnik je namenjen tako za majhne kot večje spletne trgovine, ki želijo pridobiti redne kupce ter izboljšati spletno prodajo.
Izpostavljene funkcionalnosti:
- Filtiranje mnenj
- Samodejni opomnik za oddajo mnenja kupcem, ki so izdelek kupili
- Ponudba popustov za oddajo mnenja
- Možnost nalaganja slik ob oddaji mnenja
Združene funkcionalnosti
Vtičnik: Beeketing for WooCommerce
Beeketing je vtičnik za WooCommerce spletne trgovine in prinaša številne rešitve za oglaševanje in prodajo v enem paketu. Omogoča skoraj vse potrebne nadgradnje WooCommerce spletnih trgovin, ki vplivajo na izboljšanje prodaje in pridobivanje novih kontaktov.
Znotraj vtičnika je širok nabor aplikacij, od katerih ima vsaka svojevrsten nabor funkcij, ki se osredotočajo na izboljšanje stopnje konverzije na različnih točkah prodajnega kanala. Vgrajene ima funkcionalnosti zgoraj omenjenih vtičnikih ter še marsikatero drugo. Posamezne module vtičnika se lahko aktivira ali deaktivira, s čimer se zmanjša nepotrebno obremenitev na strežnik
Izpostavljene funkcionalnosti:
- Širok nabor prikaznih oken
- Prikaz pojavnih oken ob namenu izhoda iz strani
- Določanje spodbujanje nakupov izdelkov na podlagi vsebine košarice
- Upsell izdelkov na zaključku nakupa in po opravljenem nakupu
- Odštevalnik časa do izteka akcije
- Vizualni prikaz zmanjševanja zaloge
- Obvestila o nakupih drugih obiskovalcev
- Avtomatizirano oglaševanje preko elektronske pošte
- Prikaz lebdečih prodajnih pasic s prilagojeno vsebino